niedziela, 26 lutego 2012

Maseczki, ach maseczki

Cześć wszystkim! 

Ostatnio moja cera szaleje przez stres i gorszą pogodę-wydziela więcej sebum niż zwykle oraz uwidoczniły mi się zaskórniki przez co moja skóra wygląda na nierówną. Wydzielanie większej ilości sebum jest spowodowane zimną temperaturą oraz wiatrem, skóra wydziela swoją warstwę ochronną przed zimnem, chociaż wydawało mi się, że dobrze ją zabezpieczam.

Co zastosowałam? 

Maseczkę Siarkowa Moc z Barwy.


Na prawdę ładnie oczyściła moją skórę, do tego jej nie podrażniła. Bardzo się tego obawiałam gdyż ostatnio moja cera jest wrażliwa i bardzo dużo kosmetyków ją podrażniło/uczuliło. 

Zauważyłam również, że skóra wydziela mniej łoju, wg mnie do tego przyczyniła się m.in. właśnie ta maseczka.

Dodatkowo ma przyjemny zapach oraz łatwo się ją rozprowadza.

Możecie kupić ją w każdym Rossmannie za około 2 zł -  mnie ona wystarczyła na 4 użycia. 


Następny post będzie dalej o pielęgnacji
mojej cery w szczególnych wypadkach,
czyli o sprawdzonych metodach i 
kosmetykach.


3 komentarze:

  1. widzę że poruszasz tematy dotyczące cery :) świetnie ! na pewno się przyda,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj pewnie Ci się wydaje :)
    a takie filmiki bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń