niedziela, 5 lutego 2012

Odpryskujący lakier? Już nie! Lakier MAYBELLINE Forever Strong PRO

 Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moimi wrażeniami na temat lakieru MAYBELLINE Forever Strong PRO.

Muszę szczerze powiedzieć, że jestem nim zachwycona!
Jest to zdecydowanie taki lakier, jakiego szukałam, jeśli chodzi o kolor, trwałość, łatwość aplikacji.



Tak wyglądają paznokcie po nałożeniu tylko jednej warstwy. Gdy nałożymy 2, to kolor jest odrobinę ciemniejszy, głębszy, jednak już po 1 aplikacji pokrywa dokładnie całą płytkę.



 Zdjecia na prawdę nie oddają jego pięknego koloru.




Mój odcień czerwieni, to deep red, nr 06.



Lakier ma w sobie wapń, żelazo i krzemionkę, które utwardzają płytkę i sprawiają, że lakier tak szybko nie odpryskuje. Do tego bardzo szybko wysycha: gdy malujemy drugą rękę, pierwsza jest już dokładnie wysuszona i utwardzona.
Dzięki pędzelkowi, który jest miękki i ścięty na "półokrągło" lakier łatwo się aplikuje.

Na moich paznokciach lakier trzyma się zazwyczaj 1, góra 2 dni. Ten trzymał się 4-5 dni, po 5 dniach jego starcia były znikome, tylko przy końcach paznokci, co jest naturalne, gdy tak dużo pisze się na klawiaturze.

Kupiłam go w Rossmannie, za około 20 zł i jak na razie jest to mój ulubiony lakier. :)

1 komentarz: