sobota, 4 lutego 2012

Ciasteczka owsiane

Dzisiaj zamiast uczyć się do sesji zabrałam się za pieczenie! Chciałam zrobić jakieś "zdrowe" ciasteczka, postawiłam na owsiane.

W przepisie (który znalazłam w jakiejś starej książce) były wiórki kokosowe, ale że nie miałam takich pod ręką, to dodałam prażony sezam i prażony len brązowy.
Włożyłam tam też miód, mąkę, cukier brązowy, proszek do pieczenie, masło etc.



Tak wyglądała masa, którą nałożyłam łyżką zwykłe placuszki.



Oto ciasteczka już w piekarniku.

Piekłam je, aż nie zrobiły się złoto-brązowe.

Ogólnie były bardzo smaczne, chociaż mogłyby być trochę słodsze :)



A wy macie jakieś sprawdzone przepisy na ciasteczka owsiane? :)

2 komentarze:

  1. zrobię sobie takie, i nie dam wiecej cukru bo ja nie lubię jak jest cos przesłodzone :)

    OdpowiedzUsuń