poniedziałek, 16 kwietnia 2012

zakupy na niebiesko

Wczoraj byłam na mini - zakupach, stwierdziłam że wrzucę, a co!


Pierwsze co kupiłam, to żel do mycia twarzy z Perfecty.
Musiałam zmienić, gdyż żel z Avonu mnie uczulił ;/
Bardzo lubiłam te żele dla nastolatek, ale stwierdziłam, że teraz skuszę się na serię dla osób w każdym wieku ze względu na zapach!
Jak na razie jestem z niego zadowolona, ma malutkie drobinki, które dobrze oczyszczają pory.
Kosztował około 10 zł  w Rossmanie.

Kolejne to płyn micelarny z Ziaji Sopot spa.
Również bardzo dobrze sie u mnie sprawdził. Użyłam go jako płynu do demakijażu, nie podraznił moich oczu - a noszę soczewki.
Kosztował około 10 zł w Tesco.

Ostatnie widniejące na zdjęciu są skarpetki.
Strasznie mi się podobają!
Kupiłam je w Tesco za 19 zł.
Ja zazywczaj tam kupuję stopki, maja bardzo ciekawe wzory :)
To jest już moje chyba 4 opakowanie skarpetek z Tesco :D



Ostatnie co kupiłam to lakier z Rossmana za 7 zł.
Jest to Miss sporty, kolor 14.



Pierwsze wrażenie nie było zbyt miłe. Utwardzał się chyba ze 3 godziny!
Do tego po 2-óch warstwach dalej przeswituje (co widać na zdjęciach).

Ale jest teraz trzeci dzień i ani jednego odpryśnięcia!
Wszystko ma swoje plusy i minusy :)






8 komentarzy:

  1. Muszę sobie kupić coś do zmywania makijażu, bo już mi się kończy :<
    Ale śliczny kolorek tego lakieru :)) szkoda że tak długo schnie :( mi średnio lakiery na paznokciach trzymają się tydzień bez odpryśnięć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeejku, to co ty robisz, że Ci się tak długo trzymają? :O mnie góra 3-4 dni się lakier trzyma, najdłużej właśnie ten ze zdjęcia :)

      Usuń
  2. Właściwie to nic nie robię :p nie wiem, może moje paznokcie jakoś dobrze reagują z lakierami :)
    a co do kropek to mi też nie wychodzą równe, a nie używam nic specjalnego, tylko zwykłe lakiery i to wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier cudowny! Jeśli choci o żel do mycia twarzy, to polecam taki rózowy z rossmana, za 7zł bodajże, dla delikatnej cery, właśnie tez nie uczula, ja go pokochałam!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ja mam cerę mieszaną, myślisz, że się nada? :)

      Usuń
  4. Też mam lakier o takim kolorze. Świetny jest :)

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten lakier i u mnie sie sprawdza , zapraszam do mnie http://wioleta2211.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten lakier i u mnie sie sprawdza , zapraszam do mnie http://wioleta2211.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń